
En glad SIMAB-administratör.
Administrationen har nu genomgått en utbildning i hur den nya bokningsportalen för besiktning av eldstäder, värmepannor och råd och anvisningar fungerar. Att kunna boka denna typ av tjänster dygnet runt kommer att erbjudas våra kunder inom kort.
– Även om kunderna kan boka själva måste så klart vi på administrationen via telefon kunna hjälpa och vägleda de kunder som saknar Internet eller har specifika krav och önskemål, säger Margareta, som ansvarar för kundservice i Helsingborg, Landskrona, Svalöv och Bjuv.
Vi räknar med att 95 % …av denna typ av bokningarna fortsättningsvis ska kunna göras via Internet. Övriga kommer självklart fortfarande kunna göra sina beställningar under ordinarie öppettider: måndag – torsdag 07.30-17.00 och fredag 07.30-15.00.
Service är vår grej! Och ge oss gärna tips om det är något ni vill vi ska förändra eller lägga till i vårt service- eller tjänsteutbud.
Det var Cristoffer Crusell, från Pyramid Communications, som höll i utbildningen för SIMABs administration.
Mer om bokningsportalen: Bokningsportalen
Kommentera