19 augusti 2010 by Jenny Bjelk
Då var kronan på juvelen äntligen på plats.
Fler bilder…
Posted in Bilder, Sotarhuset | Leave a Comment
Comments RSS
Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.
E-postadress
Anmäl mig!
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Skriv din e-post …
Prenumerera
Fortsätt läsa
Lämna ett svar