Broschyrer, rollups och kassar är packade till kvällens mässa i Landskrona. Godis och övrigt inhandlas under dagen. Ett mässerbjudande håller på att skrivas ut. SIMAB kommer att vara med i Fastighet09 på Hotel Öresund i Landskrona. Ett roligt avbrott i vardagen och alltid kul att träffa nya och gamla kunder.
Mässa i Landskrona
13 oktober 2009 by Richard Svensson
Posted in Bostadsrättsföreningar, Marknad, Mässa, SIMAB, Utställning | Leave a Comment

Vad vill du läsa om?
-
Senaste inläggen
Mest lästa inlägg
Senaste kommentarer
Prenumeration via epost
Gör som 763 andra, prenumerera du med.Kalender för våra inlägg
Skribenter
-
Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning.
Om du vill veta mer, inklusive hur du kontrollerar cookies, se: Cookie-policy

Lämna ett svar