Feeds:
Posts
Comments

Archive for december 30th, 2010

2010 var året då sotarna SIMAB äntligen fick sitt eget hus. Sotarhuset färdigställdes under året och i juli månad flyttade sotarna in i huset. Filmen ovan visar byggandet, från första spadtaget i oktober 2009 till inflyttningen 10 månader senare.

Fler filmer om sotning och rensningar i vår Youtube-kanal

Tidigare om Sotarhuset i Malmö

Read Full Post »