Feeds:
Posts
Comments

Archive for december 8th, 2009

SIMAB-praktikanten Sebastian Dyk gjorde i kväll  debut i Malmö Redhawks A-lag i seriesammanhang. Malmö mötte AIK i hockeyallsvenskans 26:e omgång.

Sebastian, som är 17 år, spelade i Malmö Redhawks tredjekedja och deltog i hela matchen. Enligt SDS (mer …)

Read Full Post »